- Ağır hizmet tipi, su soğutmalı doğalgazlı motor
- 46/50 °C radyatör ve mekanik fan
- Fan ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes
- Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü
- Başlatıcı akü, (kurşun asitli) kabloları ve sehpası
- Motor ceket suyu ısıtıcısı
- Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar
- Esnek yakıt bağlantı kompensatörü
- Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör
- Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör
- Elektronik akü şarj cihazı
- Kullanma ve montaj kılavuzu
Standby Güç (ESP) (ESP) : Güvenilir şebeke kaynağının kesilmesi durumunda, değişken elektriki yüke güç temin etmede kullanılır. ESP, ISO8528 e uyumludur. Aşırı yüklemeye izin verilmemiştir.
Prime Güç (PRP) (PRP) : Değişken elektriki yüke, güç temin etmede, yıllık sınırsız çalışma saati için kullanılır. PRP, ISO 8528 e uyumludur. ISO3046 ya göre 12 saat çalışma periyodunda 1 saat 10% aşırı yükleme için kullanılır.
- VOLTAJ: 400/231
- Standby Güç (ESP) (ESP): 45 kVA - 36.0 kW
- Prime Güç (PRP): 41 kVA - 32.8 kW - 64.95 Amp
- Model Adı: ALG 45
- Frekans (HZ): 50
- Kullanılan Yakıt Tipi: Natural Gas
- Motor Markası ve Modeli: NOVOL NG - 1006NG
- Alternatör Markası ve Modeli: Mecc Alte - ECP 32-3S/4 B
- Kontrol Paneli Modeli: 6020
- Kabin: AK 40 DOĞALGAZ
- Motor: LOVOL NG
- Motor Modeli: 1006NG
- Silindir ve Tasarım: 6 cylinders - in line
- Çap ve Strok mm: 100 X 127
- Toplam Silindir Hacmi L: 5.98
- Hava Emme: Naturally Aspirated
- Sıkıştırma Oranı: 10.0:3
- Norminal Devir d/dk: 1500
- Yağ Kapasitesi L: 16.1
- Stand by Güç kwm/hp (gross): 1500 d/dk 40/44 kW
- Ceket Suyu Isıtıcı Adedi: 1
- Ceket Suyu Isıtıcı Gücü (Watt): 1000
- Kullanılan Yakıt Tipi: Natural Gas
- Enjeksiyon ve Sistem Tipi: UNKNOWN
- Yakıt Pompası Tipi: UNKNOWN
- Governör Sistemi: UNKNOWN
- Operasyon Voltajı (Vdc): 12 Vdc
- Batarya ve Kapasite (Miktar/Ah): 1x56
- Şarj Alternatörü: N/A
- Soğutma Metodu: Water Cooled
- Soğutma Sıvı Kapasitesi (Sadece Motor / Radyatör ile) (lt): 23.1
- Hava Filtresi: Dry Type
- Prime %100 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat): 7,8